1008709.jpg

Juu eläimet on ihania. Mutta meilläpä asuukin pirullinen katti. Se on ihan vanhemmuuttaan muuttunut sellaseksi. Siis valotan hiukan tätä aspektia : Olis ihan kiva nukkua joskus koko yö, varsinkin iltavuoron jälkeen. Kissa herättää kello 3 ja jos yhtään on jäänyt iltavuoron ihmiskohtalot mielenpäälle, niin ei siinä sitten enää saa unta. Katti maukuu hirveän lujaa ja mun mies ei tietty herää siihen. Siis katti maukuu extra lujaa, koska mulla on huono kuulo.

Olen jo pitkään epäillyt, että tässä eläimessä on jotain vialla. Olen epäillyt dementiaa, kuuroutta, sokeutta, mutta nyt asia selvisi. Se onkin ulkoavaruudesta. Se pystyy syömään vaikka kuinka paljon ja koko ajan, jos vaan laittaa sille ruokaa lautaselle. Jos nostat sen ja pistät maate lattialle, se jää siihen. Se ei siis nouse heti ylös ja näytä närkästyneeltä niin kuin tavalliset kissat tekee. Se vakoilee mua. Sama millon siirrän verhon pois ikkunan edestä,  niin se tuijottaa mua ikkunalaudalla. Sen on pakko päästä ulos joka ilta ennen yhdeksää. se siis ottaa yhteyttä ulkoavaruuteen kavereihinsa sillon. Vähä pelottaa !! Mutta onhan tuohon jo tottunut. Se on niin vanha jo, että se kohta varmaan delaa. Vaan onhan se omalla tavallaan kiehtova otus !